Martin Lindstrom; 2009 yılında
TIME dergisinin "Dünyanın En Etkili 100 İnsanı" listesine girdi. Yazar, Konuşmacı, Danışman ve usta Marka Yaratıcısı Martin Lindstrom, tüketim, pazarlama, markalar ve son olarak da nöro-bilimsel araştırma alanlarında dünya çapında bir uzman olarak benzersiz bir yer edindi.
Amacı, "satın almak" denen hiç bitmeyen oyuna bir anlam kazandırmak olan Lindstrom,
New York Times ve
Wall Street Journal'ın çok satanlar listesine giren
Buyology- Satın Almak Hakkında Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış? adlı kitabın yanı sıra markalar ve pazarlama üzerine 4 önemli çalışmanın yazarı.
Buyology kitabının devamı olan
Brandwashed Eylül 2011'de piyasaya sürüldü.
Fast Company ve
TIME'ın köşe yazarlarından biri olan Martin Lindstrom,
Wall Street Journal, Newsweek, The Economist, New York Times, BusinessWeek, The Washington Post, USA Today ve diğer bir çok yayın için de yazılar yazma
... Tamamını göster
Martin Lindstrom; 2009 yılında
TIME dergisinin "Dünyanın En Etkili 100 İnsanı" listesine girdi. Yazar, Konuşmacı, Danışman ve usta Marka Yaratıcısı Martin Lindstrom, tüketim, pazarlama, markalar ve son olarak da nöro-bilimsel araştırma alanlarında dünya çapında bir uzman olarak benzersiz bir yer edindi.
Amacı, "satın almak" denen hiç bitmeyen oyuna bir anlam kazandırmak olan Lindstrom,
New York Times ve
Wall Street Journal'ın çok satanlar listesine giren
Buyology- Satın Almak Hakkında Bildiğimiz Her Şey Neden Yanlış? adlı kitabın yanı sıra markalar ve pazarlama üzerine 4 önemli çalışmanın yazarı.
Buyology kitabının devamı olan
Brandwashed Eylül 2011'de piyasaya sürüldü.
Fast Company ve
TIME'ın köşe yazarlarından biri olan Martin Lindstrom,
Wall Street Journal, Newsweek, The Economist, New York Times, BusinessWeek, The Washington Post, USA Today ve diğer bir çok yayın için de yazılar yazmaya devam etmektedir.
... Daha az göster