Erkan Terzi, 23 yılı aşkın pazarlama ve dijital etkileşim çözümleri alanında deneyimli dünyaca tanınan bir pazarlama profesyonelidir. Öncelikle İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden pazarlama alanında lisans derecesi alarak başarılı bir şekilde işletme yönetimi eğitimi tamamlamıştır. Daha sonra prestijli Massachusetts Institute of Technology (MIT) Sloan School’da Dijital Pazarlama Analizi üzerine eğitim almış ve pazarlama ve dijital teknolojiler alanında yüksek lisansını University of California, Berkeley’de tamamlamıştır. Şu anda İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde tez çalışmasıyla birlikte pazarlama alanında ikinci yüksek lisans derecesi için çalışmalarını sürdürmektedir.
Erkan Terzi, İstanbul, Ankara ve San Francisco’da Koç Allianz, Aksigorta, Comcast Spotlight, Simfer, Ziylan Group, LG Electronics ve Aselsan gibi tanınmış
... Tamamını göster
Erkan Terzi, 23 yılı aşkın pazarlama ve dijital etkileşim çözümleri alanında deneyimli dünyaca tanınan bir pazarlama profesyonelidir. Öncelikle İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden pazarlama alanında lisans derecesi alarak başarılı bir şekilde işletme yönetimi eğitimi tamamlamıştır. Daha sonra prestijli Massachusetts Institute of Technology (MIT) Sloan School’da Dijital Pazarlama Analizi üzerine eğitim almış ve pazarlama ve dijital teknolojiler alanında yüksek lisansını University of California, Berkeley’de tamamlamıştır. Şu anda İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde tez çalışmasıyla birlikte pazarlama alanında ikinci yüksek lisans derecesi için çalışmalarını sürdürmektedir.
Erkan Terzi, İstanbul, Ankara ve San Francisco’da Koç Allianz, Aksigorta, Comcast Spotlight, Simfer, Ziylan Group, LG Electronics ve Aselsan gibi tanınmış ulusal ve uluslararası şirketlerde tam zamanlı olarak çalışmıştır. Hem yurt içinde hem de yurt dışında birçok şirket ve marka için danışmanlık ve strateji planları hazırlamıştır.
Şu an Erkan Terzi, teknoloji ve sağlık alanında araştırmalar yapan New York merkezli bir şirket olan Massive Bio’nun Baş Pazarlama Sorumlusu (CMO) olarak görev yapmaktadır. CMO olarak, etkili pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasında önemli rol oynamış ve şirketin iş hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmuştur.
Microsoft, Milli Eğitim Bakanlığı, Google, IBM, Marmara Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi ve York Trade gibi farklı kurum ve kuruluşlardan uzun süreli teknoloji ve uluslararası pazarlama eğitimi ve sertifikaları almıştır. Ayrıca Davranışsal Pazarlama (Nöro Pazarlama, Dijital Pazarlama, Kurumsal Marka Pazarlama, Stratejik Pazarlama Planı, Stratejik Dijital Pazarlama Planı), Dijital Köleliğin Sırları, İletişim Teknolojileri ve Dijital Fotoğrafçılık konularında kitaplar yazmıştır. “Davranışsal Pazarlama” kitabı İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Fransa, İspanya, Japonya, İtalya, Hindistan, Brezilya, Hollanda, Almanya ve Türkiye’de satılmıştır.
Erkan Terzi ‘nin pazarlama üzerine yazdığı makaleler Capital, Brandmap, Economist, Digitalage, Para, Mediacat, Marketing Turkiye, Export, Entrepreneurship, Hürriyet gibi dergi ve gazetelerde yayınlanmıştır. Ayrıca çeşitli konferanslara katılmış ve çeşitli pazarlama konularında konuşmalar yapmıştır. İş hayatı süresince, projeler kapsamında 30’dan fazla ödül kazanmıştır. Şu anda sosyal medya, PR değerlendirme, dijital medya ve PR & SM entegrasyonları konularında dört proje üzerinde çalışmaktadır.
Erkan Terzi evli olup iki çocuğa sahiptir.
... Daha az göster